1 Ağustos 2013 Perşembe

Blogger Resimli Son Yorumlar Eklentisi
Blogger son yorumlar eklentisi bir çok blogger kullanıcısı için son derece yararlı bir eklentidir. Son yorumlar eklentisini kullanmak seo'ya oldukça faydalıdır. Blog trafiğinizi ve bounce rate yani hemen çıkma oranını azaltır. Gelelim popüler ve şık son yorumlar eklentisini eklemeye;
son yorumlar

Blogger Avatarlı Son Yorumlar Eklentisi


Blogger Yönetici Paneline giriş yapıyoruz

Yerleşim  > Gadget ekleye tıklıyoruz.

Açılan pencerede HTML/JavaScript'e tıklıyoruz

blogger yönetici paneli

Açılan pencereye aşağıdaki kodu yapıştırıp, kaydet'e basın işlem tamamdır.

Kod:
<style type="text/css">
ul.btt_recent_comments {
    list-style: none;
    margin: 0;
    padding: 0;
}
.btt_recent_comments li {
    -webkit-transition: .5s;
    -moz-transition: .5s;
    -ms-transition: .5s;
    -o-transition: .5s;
    transition: .5s;
    border: 2px solid transparent;
}
.btt_recent_comments li:hover {
    -webkit-transform: scale(1.2) translate(15px);
    -moz-transform: scale(1.2) translate(15px);
    -ms-transform: scale(1.2) translate(15px);
    -o-transform: scale(1.2) translate(15px);
    transform: scale(1.2) translate(15px);
    box-shadow: 0 0 20px 1px #aaa;}
.btt_recent_comments li {
    background: none!important;
    margin: 5px!important;
    padding: 5px!important;
    display: block;
    clear: both;
    overflow: hidden;
    list-style: none;
}
.btt_recent_comments li .avatarImage {
    padding: 3px;
    background: #fefefe;
    -webkit-box-shadow: 0 1px 1px #ccc;
    -moz-box-shadow: 0 1px 1px #ccc;
    box-shadow: 0 1px 1px #ccc;
    float: left;
    margin: 0 6px 0 0;
    position: relative;
    overflow: hidden;
}
.avatarRound {
    -webkit-border-radius: 100px;
    -moz-border-radius: 100px;
    border-radius: 100px;
}
.btt_recent_comments li img {
    padding: 0;
    position: relative;
    overflow: hidden;
    display: block;
}
.btt_recent_comments li span {
    margin-top: 3px;
    color: #666;
    display: block;
    font-size: 12px;
    line-height: 1.4;
}

#btt_recent_comments .info {
    text-align: right;
    height:1.2em!important;
    overflow:hidden;
    line-height: 1em!important;
}
#btt_recent_comments .info a {
    font-weight: bold;
    font-size: 11px;
    color: #AAA;
    display:none;
}
#btt_recent_comments:hover .info a {
    display:inline!important;
}
</style>



<script type="text/javascript">
//<![CDATA[
    // Recent Comments Settings
    var
 numComments  = 5,
 showAvatar  = true,
 avatarSize  = 45,
 roundAvatar = true,
 characters  = 40,
 showMorelink = false,
 moreLinktext = "More ?",
 defaultAvatar  = "https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgNiOmI_gksc4kQGV1bgnqA7L06kM5tKJNa75kNN7x3rbz_RV_uE5pUzd47VTlWUKq9kk9i4h76q1qrmLYcEz6srpttIeGlQ6OtB_dz6lVegPW4YH5r0XQyYxNJwIDlUcJTRphojS7aq-dD/s320/avatar.png",
 hideCredits = true;
//]]>
</script>
<script type='text/javascript'>
//<![CDATA[
eval(function(p,a,c,k,e,r){e=function(c){return(c<a?'':e(parseInt(c/a)))+((c=c%a)>35?String.fromCharCode(c+29):c.toString(36))};if(!''.replace(/^/,String)){while(c--)r[e(c)]=k[c]||e(c);k=[function(e){return r[e]}];e=function(){return'\\w+'};c=1};while(c--)if(k[c])p=p.replace(new RegExp('\\b'+e(c)+'\\b','g'),k[c]);return p}('9 G=G||5,8=8||1z,w=w||1w,m=m||"j://V.L.g/1i/?d=1b",F=F||" 1c &1D;",x=(A x===\'B\')?h:x,o=(A o===\'B\')?Q:o,q=(A q===\'B\')?h:q,r=(A r===\'B\')?Q:r;18 14(C){9 7;7=\'<R J="14">\';U(9 i=0;i<G;i++){9 z,y,2,k;4(i==C.O.e.D)X;7+="<10>";9 e=C.O.e[i];U(9 l=0;l<e.E.D;l++){4(e.E[l].19==\'1a\'){z=e.E[l].v;X}}y=e.M[0].1x.$t;2=e.M[0].1E$16.N;4(2.f("/P/")!=-1){2=2.p("/P/","/s"+8+"-c/")}b 4(2.f("/S/")!=-1){2=2.p("/S/","/s"+8+"-c/")}b 4(2.f("/T-c/")!=-1&&2.f("j:")!==0){2="j:"+2.p("/T-c/","/s"+8+"-c/")}b 4(2.f("H.g/n/17-W.I")!=-1){2="j://3.Y.Z.g/-1d-1e/1f/1U/1g/s"+8+"/1h.11"}b 4(2.f("H.g/n/1j-W.I")!=-1){2="j://3.Y.Z.g/-1k/1l/1m/1n/s"+8+"/1o.11"}b 4(2.f("H.g/n/1p.I")!=-1){4(m.f("L.g")!=-1){2=m+"&s="+8}b{2=m}}b{2=2}4(x===h){4(q===h){k="1q"}b{k=""}7+="<12 J=\\"1s "+k+"\\"><n J=\\""+k+"\\" N=\\""+2+"\\" 1t=\\""+y+"\\" 1u=\\""+8+"\\" 1v=\\""+8+"\\"/></12>"}7+="<a v=\\""+z+"\\">"+y+"</a>";9 13=e.1y.$t;9 6=13.p(/(<([^>]+)>)/1A,"");4(6!==""&&6.D>w){6=6.1B(0,w);6+="&1C;";4(o===h){6+="<a v=\\""+z+"\\">"+F+"</a>"}}b{6=6}7+="<u>"+6+"</u>";7+="</10>"}7+=\'</R>\';9 K="";4(r===h){K="15:1F;"}7+="<u 1G=\\"1H-1I:1J;15:1K;1L-1M:1N;"+K+"\\">1O 1P <a v=\\"j://V.1Q.1R/\\">1S</a></u>";1T.1r(7)}',62,119,'||authorAvatar||if||commBody|commentsHtml|avatarSize|var||else|||entry|indexOf|com|true||http|avatarClass||defaultAvatar|img|showMorelink|replace|roundAvatar|hideCredits|||span|href|characters|showAvatar|authorName|commentlink|typeof|undefined|btt|length|link|moreLinktext|numComments|blogblog|gif|class|hideCSS|gravatar|author|src|feed|s1600|false|ul|s220|s512|for|www|rounded|break|bp|blogspot|li|png|div|commHTML|btt_recent_comments|display|image|b16|function|rel|alternate|mm|More|AaI8|1X32ZM|TxMKLVzQ5BI|QYau8ov2blE|btt_blogger_logo|avatar|openid16|9lSeVyNRKx0|TxMKMIqMNuI|AAAAAAAABYc|8iasY0xpLzc|btt_openid_logo|blank|avatarRound|write|avatarImage|alt|width|height|40|name|content|60|ig|substring|hellip|raquo|gd|none|style|font|size|10px|block|text|align|right|Widget|by|SoftGlad|com|SoftGlad|document|AAAAAAAABYY'.split('|'),0,{}))
//]]>
</script>
<script src="/feeds/comments/default?alt=json&amp;callback=btt_recent_comments&amp;max-results=5" type="text/javascript"></script>

<div id="btt_recent_comments">
<div class="info"><a rel=”external” href="http://blogkaynagi.blogspot.com.tr/2013/08/blogger-resimli-son-yorumlar-eklentisi.html" title="Widget Info">Sitene Ekle</a></div></div>

Eklenti Ayarları

  • Son yorumlar eklentisinin normal ayarları 5'tir. Daha fazla yorum gözükmesi için aşağıda ki kodları eklenti kodlarından arayıp bulun;
numComments  = 5,   Değerini değiştirin 
amp;max-results= 5   Yorum sayısının değişmesi için değerlerin aynı olması gerekiyor.

  • Avatarın gözükmemesi için aşağıda ki true değerini false ile değiştirin.
showAvatar  = true,

  • Avatar boyutu
avatarSize  = 45,

  • Yorumlarda toplam kaç karekter gözümesini istiyorsanız aşağıdaki değeri değiştirin.
characters  = 40

Bu yazıyı beğendiğiniz mi? Paylaşın!

67 yorum:

  1. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. SÜPER ELLERİNİZE SAĞLIK.

    YanıtlaSil
  4. Bu tür eklentiler okuyucunun yorum yapmasına teşvik ediyor.Teşekkürler paylaşım için

    YanıtlaSil
  5. Hocam elinize sağlık çok işimi gördü valla.

    YanıtlaSil
  6. Teşekkürler hocam çok güzel oldu.

    YanıtlaSil
  7. Teşekkürler hocam çok güzel bir eklenti elinize sağlık

    YanıtlaSil
  8. http://avhobileri.blogspot.com.tr/
    Hocam merhaba siteme ekledım ancak muhtelif yeni yorumlar geldikçe kendini yenilemiyor.Eski yorumlar hep sabit orada.
    Bu konuda yardımcı olursanız sevınırım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, bazen yapılan yorumlar eklentiye gecikmeli yansıyor olabilir. Bu nedenden dolayı sorun var olarak algılamış olabilirsiniz. Eklentiyi tekrar denemenizi tavsiye ederim.

      Sil
  9. çok teşekkürler allah razı olsun harika oldu

    YanıtlaSil
  10. Yorum sayısı değişmiyor. Ben de sizin dediğiniz gibi düşünmüştüm ama denedim olmadı. Sonra gördüğüm bütün 5'leri 7 yaptım. Yine olmadı D:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uyarınız için teşekkürler, yorum sayısı değiştirme düzenlendi, konudan gerekli ayarları bulabilirsiniz.

      Sil
  11. sitenizdeki yorum ekleme bölümü hoşuma gitti. Bana kodunu verir misiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorum formunu daha önceki konularda paylaşmıştım, aşağıda ki linkten blogger yorum kutusu değiştirmeye ulaşabilirsiniz.

      Blogger Yorum Kutusu >>

      Sil
  12. Teşekkür ederim uyguladım bloguma :)

    YanıtlaSil
  13. hocam ben uyguladım fakat hiçbirşey gözükmüyor sadece sitene ekle yazısı gözüküyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kodu tekrar denedim herhangi bir sıkıntı yok. Kodu eksik kopyalamış olabilirsin ya da blogun da yorum yoksa sadece sitene ekle yazısı gözükebilir.

      Sil
  14. hocam olmadı ya siz bana bir ulaşsaniz çünkü ben onceden yaptığım şeyleri şimdi yapamayiverdim sorun ne anlamadım.size zahmet musadogan4296@gmail.com ulaşırsaniz

    YanıtlaSil
  15. Ben de kullanıyorum bu eklentiyi. Çok başarılı. Herkese tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  16. Bugün eklentiyi ekledim.Öncekinde sorun cikmis,yorumlari ekranda göremiyordum.Tesekkürler paylasim icin.

    YanıtlaSil
  17. Aradığım bir şeydi. Deneyeyim bakalım.

    YanıtlaSil
  18. çok sağol canım kardeşim ALLAH razı olsun

    YanıtlaSil
  19. Paylaşım için teşekkürler hocam. Tam da ihtiyacım olan birşeydi. Süpersin.

    YanıtlaSil
  20. Faydalı bir paylaşım olmuş. Yeni paylaşımlarınızı da bekleriz. İş görür. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  21. Uzun zamandır aradağım bir şeydi. Burada buldum. yardım için sağol.

    YanıtlaSil
  22. İşte budur! Paylaşım için çok teşekkürler. Yeni paylaşımlarınızı da heyecanla bekliyorum.

    YanıtlaSil
  23. 10 numara paylaşım. Web sitenizi çok beğendim. Sık sık ziyaret edeceğim.

    YanıtlaSil
  24. Teşekkürler çok işime yaradı :D
    http://animearsivcisi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  25. Çok başarılı bir web siteniz var. Yakından takip ediyorum. Başarılar dilerim.

    YanıtlaSil
  26. Güzel eline sağlık kardeş
    https://dinleyinn.wordpress.com/2015/01/28/ziraat-turkiye-kupasi/

    YanıtlaSil
  27. Güzel ve faydalı paylaşımlarınız için teşekkürler. Biraz daha güncel tutarsanız siteniz çok daha iyi olacaktır. Sitenizi yine ziyaret edeceğim.

    YanıtlaSil
  28. Hemen deneyeceğim. Ben de tam böyle bir şey istiyorum. Sağol adamım.

    YanıtlaSil
  29. Deneyelim bakalım olacak mı? Yeni paylaşımlarınızı da bekliyorum. Şimdiden çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  30. Ben denedim ama benim blogumda hiç birşey görünmüyor yardımcı olabilirmisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blogunuz da yorum bulunmuyorsa gözükmemiş olabilir. Eğer yorum olup da gözükmüyorsa temada sıkıntı vardır.

      Sil
  31. BURADAKİ Bİ EKSİKLİĞİ KİMSE GÖRMÜYOR : iyi çalışma olmuş fakat bana göre bir eksikliği var. kişi son yorumu bırakıyor ve bu widgette ana sayfa ve tüm sayfalarda gözüküyor. ama google botları o yayınlanan yorum başlıkılarını sayfa htmlsinde göremiyor bu scriptte. bomboş yani, sadece görsel olarak var, yani şunu demek istiyorum, bloggerin içerisindeki ( popüler yayınlar ) eklentisi gibi değil, oradaki kaynak kodunu incelerseniz , her sayfanın açıklayıcı kelime içeriklerini safa html sinin içerisinde gösteriyor, bir nevi sayfayı güncelliyor. googlede bu değişken kelimeleri görerek ve okuyarak sayfada otomatikman güncellik beliriyor.

    YanıtlaSil
  32. otomatik sayfalattırması gerekiyor yoksa site güncellemesi olmuyor buda eksi bir puan demek olur.

    YanıtlaSil
  33. emeginize saglik çok iyi bir bilgi

    YanıtlaSil
  34. Teşekkürler hocam
    http://merkezihersey.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  35. Büyükçekmece çilingir faydalı ve bilgi dolu yazı sunulmuş teşekkürler

    YanıtlaSil
  36. Hocam çok güzel paylaşım beğendim yeni film izle

    YanıtlaSil
  37. Hocam paylaşım harika emeğinize saglik , ayrica kendi sohbet sitemede uygulayacagim

    YanıtlaSil
  38. Bu yoruma bir de yorum yapılan içeriğin başlığı eklenmiş olsaydı süper olurdu.

    YanıtlaSil
  39. Yazının Çok Güzel Olmuş
    Blogger Forum
    Blogger kullanıcıları için oluşturduğumuz blogger forum sitemizin özelliklerinden bahsetmek istiyorum öncelikle blogger forum sitemizde destek alabileceğiniz yardım forumu, blogger haberleri, seo analiz ve site analiz gibi bir çok özellik vardır.

    http://bloggerforumu.com
    http://bloggerforumu.com/forum
    http://bloggerforumu.com/blog

    YanıtlaSil
  40. Teşekkürler görünüm açısından iyi olabilir.

    YanıtlaSil
  41. Guzel bir site devamli takipteyim basarilarinizin devamini bekleriz

    YanıtlaSil
  42. Hocam paylaşım harika emeğinize saglik

    YanıtlaSil
  43. BEN DE EKLEDİM OLDU ANCAK BENİM YORUMLARA CEVABEN YAZDIĞIM ŞEYLER YERİNE SADECE ZİYARETÇİLERİN YORUMLARININ GÖZÜKMESİNİ İSTİYORUM BU KONUDA YARDIMCI OLURSANIZ...

    YanıtlaSil
  44. Bu yoruma bir de yorum yapılan içeriğin başlığı nasıl eklenir?

    YanıtlaSil
  45. Çokişime yaradı. Aradığım birşeydi teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  46. cok iyi olmus gerekli bilgiler

    YanıtlaSil
  47. çok iyi bir makkale açıklayıcı ve öğretici

    YanıtlaSil
  48. Uzun zamandır kullanıyordum ama artık çalışmıyor. Neden olabilir?

    YanıtlaSil
  49. Gerçekten yazı harika olmuş teşekkür ederim hocam, ayrıca bunu kendi okey oyna sitemede uygulamayı düşünüyorum

    YanıtlaSil
  50. Vallah gerçekten harika olmuş bunu okey oyna sitemede uygulayacağım

    YanıtlaSil
  51. hocam aradığım çok şeyi buldum sitenizdeekledim tşk ederim

    YanıtlaSil
  52. Bilgi için teşekkürler, kaleminize sağlık...

    YanıtlaSil
  53. guzel bir makale bilgiler için çok teşekkur ederiz

    YanıtlaSil
  54. Bilgi faydalı daha Fazla bilgi kaynağı incelemek için diğer çalışmalarınız ne zaman gelecek

    YanıtlaSil
  55. Bilgi faydalı daha Fazla bilgi kaynağı incelemek için diğer çalışmalarınız ne zaman gelecek

    YanıtlaSil
  56. güzel paylaşım için teşekkürler

    YanıtlaSil
  57. Çokişime yaradı. Aradığım birşeydi teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil

Lütfen yalnızca yazı ile ilgili yorumlar yazın.Yazının konusu dışında iletmek veya sormak istediğiniz bir şey varsa iletişim formunu kullanın.